הדבר ההזוי הבא...



 תמונה אחת שווה אלף מילים,גם ככה קשה לי עם זה,אבל כן...זה קונדום עם קרם סחלב,יותר נכון קונדום קרוע.
הקונדום עשוי ג'לטין דק שציפה מזרק והיווה את הצורה,וסוכך עם שמן אגוזים.הקרם סחלב  הוא מעין קרם אנגלז דליל בטעם סחלב.
לא הייתי מעיז להגיש זאת לאנשים שאני לא מכיר,אלא רק לחברים כמו במקרה הזה של ארוחת הטעימות.
כשמנה זו הוגשה לשולחן המלצר הורה להרים את הצ'ופסטיקס לכיוון הפה,להוציא לשון ולהתחיל לאכול.
התגובות היו קשות,ורק מהרעיון והקטע הפסיכולוגי כאן היה קצת קשה להחליק את הקונדום בגרון.עכשיו הגיע הזמן לחשוב על הדבר ההזוי הבא.


תגובות

Unknown אמר/ה…
מאיר אתה גדול !!! הייתי מוכן לנסות בכייף.
רון מלמד.
עלמה אמר/ה…
וואו. זו יצירתיות..! יפה, ומצדיק את השם "שובב קולינרי"
Gal אמר/ה…
מדהים.
אמיץ, וחכם. הייתי רוצה להיות בארוחה הזו רק כדי לראות את ההבעות :)
זו ההצדקה הכי גדולה לשם של הבלוג!
‏אנונימי אמר/ה…
נראה רע.
לא הייתי אוכל את זה ולא הייתי מגיש גם לחברים קרובים וציניים
שובב קולינרי אמר/ה…
אם זה נראה רע,אז כנראה השגתי את המטרה,שזה נראה אמיתי ודומה למקור,ובטח שלא ציפיתי שזה יהיה מגרה.
‏אנונימי אמר/ה…
יצא לך מעולה
אשמח אם תשלח לי את התמנות למיל
bayadmaga@gmail.com

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש