רשומות

מציג פוסטים מתאריך פברואר, 2011

מורעל על המטבח(וזה לא אני)

תמונה

איזה אושר

תמונה
 שקד מחליט להכין סלט פירות לבד.לוקח את הסכין הקרמית שלי,מוריד לתותים את העלים,חותך אותם,סוחט פסיפלורה לתותים,חותך רבעי תפוזים ומכין צלחת לו ולגפן.איזה ילד של אבא.

וולנטיין מאוחר

תמונה
 לאחר התכנית של גיא פינס בשבוע שעבר,זה כבר לא סוד שאביב מוציא ספר סנדוויצ'ים.היום היה  יום הצילומים האחרון ואני מסייע לאביב בצד הלוגיסטי,יצירתי והנפשי.לאחר 6 ימי צילום ארוכים ועודף שאריות שנשארו מהצילומים, הכנתי היום לשירי ארוחת וולנטיין מאוחרת מפאת חוסר זמן שלי השבוע. בתחילה הכנתי פרוסת לחם שיפון קלויה,עם סלט משויה של עגבניות חרוכות על גריל עם שום ולימון,לימונים כבושים,אנשובי חמאתי ורוטב פלפלים חריף.  א"כ הגיעה מנה קטנה של ירקות עם ביצי שליו עלומות.ארטישוק,אפונה סינית,צנוניות,קרוטונים וגבינת שמנת-כולם הונחו על הצלחת ליצירת שלל מרקמים פלוס ביצי שליו עלומות קטנטנות שהיו נוזליות וחמימות ונשפכו על הירקות.  בסוף הכנתי סינטה צרובה עם פטריות שימג'י קטנות ושיטאקי עם רוטב יין ושוקולד.יאם יאם.  לקינוח,פרוסת חלה עבה שטבלתי בשמנת וסוכר,צרבתי על מחבת וסחטתי עליהם תפוז ליצירת קרמל תפוז.קרם פטיסייר,תותים טריים,פילה תפוז ובננות מקורמלות השלימו את התמונה .השלימו את התמונה והארוחה, לאהובתי שביום זה לפני 8 שנים הצעתי לה נישואין והיא עשתה -לייק!

הקסם עובד

במאי שנה שעברה כתבתי כאן בבלוג על פרי מיוחד המכונה פרי הקסם,שכשאוכלים ממנו,כל דבר חמוץ ומר נהפך למתוק. לאחר בדיקה וחיפוש גיליתי שבארץ יש כאלו שניסו לגדל את הפרי, אך אף אחד לא הצליח ואז הגיעה אליי בחורה נחמדת בשם ליאור שמסתבר שמביאה לארץ כדורים שהם מיצוי הפרי.כמובן שמיד קפצתי על הגילוי ועכשיו אני כבר לאחר חודשים של ניסיון עם הכדורים הללו בשאיפה לשלבם גם במסעדה לאיזשהו מנה מטורפת,אך זהו מהלך מעט בעייתי לחלק כדורים במסעדה.בקשר לכדורים-חבילה מכילה 10 כדורים שניתן בכיף לחצות כל אחד ולהשתמש בחצי כדור,האפקט לא נחלש.האופוריה וה"הזיות" שהכדור גרם לי בניסיון הראשון היו מטורפים,בגלל התעתוע בראש,כאילו לקחתי כדור מסוג אחר קשה יותר.טעם הכדור כטעם קרטון ויש למצוץ אותו ולהעביר אותו בכל חלל הפה.בהתנסות שלי אכלתי עגבניית שרי.ווואאוווווו.העגבניה נהפכה למעין סוכריה מתוקה מאוד.מיד לאחר העגבניה אני אוכל לימון שהופך ללימונדה.אני לועס את קליפת הלימון והקליפה לא מרה בכלל אלא מתוקה.מה עם לימונים כבושים?ממש ריבה.ההתלהבות והחיפוש אחר טעימה של עוד ועוד דברים ממש גורמים לסוג של הזרקת אדרנלין והרגשת הזי

הפרוייקט הבא...

רוצים לדעת מה הדבר בו אני מתעסק כל הימים האחרונים ובגלל זה אני לא כותב הרבה בבלוג בזמן האחרון?צפו בתכנית של גיא פינס,מחר.

בסימן יום המשפחה

תמונה
 היום,יום המשפחה, טיילנו לנו ביער נשר.היער שופע צמחייה עם שלל פרחי חורף-רקפות,כלניות,נרקיסים והמון מרווה פראית.גולת הכותרת ביער אלו שני גשרים תלויים ארוכים שכיף להתהלך בהם הלוך ושוב. את ארוחת הצהריים,פסטה ברוטב עגבניות, בישלנו בטבע על גזייה.קינחנו בצ'אי חמים שהכנו והמשכנו לכיוון הבית לערב של חיבוקים משפחתיים.ככה זה אצלנו בכל יום,לא רק ביום המשפחה.