רשומות

מציג פוסטים מתאריך אפריל, 2015

דונה איטליה

תמונה
בארוע שהוזמנתי השבוע במלון הרודס תל אביב,הופתעתי לגלות מוצר יפהפה להכנת פיצה של חברת "דונה איטליה". תנור פיצה שנראה כמו מכשיר גדול להכנת טוסטים,לא נראה  לי מרשים בהתחלה,אך התוצאה בלי להגזים,מצוינת. תחתית המכשיר מצויד באבן שמוט ומעל גוף חימום,אין צורך להכין את הפיצה לבד,כי את הפיצות דונה איטליה מספקים במתכונת של-קחו מכשיר ללא עלות וקנו מאיתנו את הפיצות להכנה אצלכם.הפיצות מיוצרות באיטליה,מקמח טוב ואיכותי,גבינת מוצרלה,רוטב מעגבניות איטלקיות,הפיצה מגיעה קפואה,מפשירים,מכניסים לתנור  והופל'ה...3 דקות הפיצה מוכנה.בפיצה,קרסט כמו שתנור אבן יודע לעשות,טעם טוב,אותי זה סיפק בהחלט. היזמות היא ישראלית לגמרי,הפיצה אף בעלת הכשר ומסתבר שהרבה מוסדות בארץ משתמשים במוצר. אבל מה שיפה הוא שבעוד כחודשיים החברה תיכנס לשוק הביתי,תספק גם כן את המכשיר ללא עלות ורק צריך לבחור חבילה חודשית שתספק את הבית מבחינת כמות הפיצות. הפיצה לא מביישת כלל ברמתה פיצות מפיצריות ואת הפיצות הקפואות בסופרים אין מה להזכיר בכלל,שאלו נשארות הרחק מאחור.אני כ חובב מושבע של פיצות ,קוסם לי הרעיון.

חופשה כשרה לפסח

תמונה
בפסח ביליתי עם משפחתי וכל פמליית החבר'ה הקבועים שלנו זה מכבר כמה שנים באיזור הערבה וכמיטב המסורת ישנו בחאן בחוות האנטילופות שבמושב צופר,להרגיש כמו בני ישראל בעבר. את הטיול התחלנו במוזיאון חיל האוויר,5 דקות מבאר שבע!יעקב טרנר צדק!שם הייתה נקודת המפגש שלנו,שם יכולנו להתרשם משלל מטוסים ששימשו את חיל האוויר שלנו מקום המדינה ועד היום,גם מסוקים,מזלטי"ם,פעילות לילדים וכו'.  הגענו לחוות האנטילופות,שם יש תיבת נח ענקית ובה חית למינהם,עופות,מכרסמים ועוד,מחוץ לתיבה מעין ספארי ששם חיות רובצות להן בשטח וניתן להסתובב עם רכבים ולצפות בהן מקרוב. רבע שעה צפונה מצופר ישנו את יישוב חצבה שם ביקרנו במרכז ויידור  לפיתוח ומחקר של גידולים בחממות. קיבלנו סיור מעניין וטעים שכלל חממה עם מגוון של דלעות מכל מיני סוגים,עגבניות שרי שלפי המדריך ישנם 40 סוגים שאותם מפתחים במקום,אבטיחים תלויים באוויר,כך גם תותים,זאת בשביל לחסוך באדמה והשקייה.  מלון מר   גם פלפלים מתוקים וחריפים ראינו שם ונשנשנו(לא את החריפים),דובדבן היהודים,מעין דובדבן צהוב עטוף

ביקור בסנטה קתרינה

תמונה
מסעדה חדשה מדוברת בזמן האחרון בתל אביב,בשם סנתה קטרינה. יצאתי לאכול שם בצהרי שישי האחרון בשביל להעסיק ולשעשע את ילדיי כי שירי נסעה לה לאילת לטורניר כדורשת ארצי בה השתתפה.סיפרו רבות על המסעדה בזמן הקצר מאז נפתחה,שסובבת סביב טאבון איכותי ותומר השף שיצא לי להכיר אישית בארוע שקיימנו יחדיו,בנה תפריט שרובו עוסק בטאבון,אם זה בצקים ומאפים שונים,ירקות צלויים,בשר ועוד. המסעדה נמצאת ברחוב הר סיני שמאחורי הבית כנסת הגדול,אני שלא מכיר את הרחוב הנ״ל,חיפשתי כמה דקות ארוכות את המקום,עד שהבנתי שהמסעדה צמודה למקומות שישקו ופורט סעיד על אותו הרחוב. סנתה קטרינה מתהדרת בטאבון גדול,סביבו בר ומקומות ישיבה בחוץ ובפנים המסעדה.סך הכל המקום משדר פשטות ואני שציפיתי למסעדה מעוצבת, כנראה רגיל כבר לכל המסעדות הפומפוזיות שנפתחו בזמן האחרון עם עיצובים מטורפים ועלויות בהתאם. המחירים סבירים בהחלט,חוץ ממנת דג ומנת בשר שמתפקדות כעיקריות שעולות באיזור השמונים שקלים,שאר המנות מגרדות בקושי את החמישים שקלים. המקום היה הומה אדם ומיהרתי להזמין אוכל שלא ניכנס לפלונטר של זמן,כי הגענו רעבים.