סלט שוק אווז


אני לא יכול לאכול אוכל קר,עוף קר או פיצה קרה,אין סיכוי,אני חייב את האוכל שלי רותח עד לוהט.
אך הדבר שונה אם אני מכין סלט קר של עוף,פה אין לי בעיה,או במקרה הזה סלט אווז.
לאחר שאפיתי שוקי אווז בתנור ב100 מעלות ל-6 שעות,עד שהבשר מתפרק מהעצם,ציננתי ופיררתי את הבשר לפיסות קטנות.את בשר האווז שילבתי עם ירקות ,פירות וטעמים אסייתיים כגון ג'ינג'ר כבוש,חומץ אורז וסויה,המון עשבי תיבול ואטריות אורז,מעל גירדתי קליפת קלמנטינה בוסרית אך מאוד ריחנית.סלט מאוד מרענן לקיץ הלוהט,אותו אפשר להכין גם עם חזה עוף צרוב, בשר בקר כמו סינטה או פילה צרוב קלות ופרוס דק.

ל-2 מנות
2 שוקי אווז אפויים ומפורקים מהעצם
2 מלפפונים חתוכים לרצועות דקות
1 צנון בינוני חתוך לרצועות דקות
1 פלפל חריף פרוס דק בלי הגרעינים
10 ענבים שחורים חצויים ללא גרעינים
4 יחידות ליצ'י מקולפים ומגולענים
10 יחידות אגוזי לוז קלויים וחצויים
20 עלי בזיליקום
20 עלי כוסברה
20 עלי נענע
3 כפות ג'ינג'ר כבוש קצוץ
חופן אטריות אורז דקות
גרידת לימון \קלמנטינה

לרוטב-
3 כפות חומץ אורז
3 כפות סויה
כפית מלח
כף סילאן
2 כפות שמן שושמום

מערבבים את מרכיבי הרוטב.יוצקים מיים רותחים על האטריות אורז,לאחר כ-4-5 דקות כשהאטריות רכות,מסננים.בקערה גדולה מערבבים את מרכיבי הסלט יחד עם הרוטב,מחלקים לצלחות הגשה ומפזרים גרידת קלמנטינה\לימון מעל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש