ברוכים הבאים לגן עדן



 
איך מגדירים גן עדן,דבר שבעיקרון הוא רוחני ויותר סמלי?אני יכול להגדיר זאת כחוויה מושלמת,זמן רצוף של עונג מושלם ,רגע אחד מסוים שחף מצרות,דאגות וטעויות.

בתחילת רח' הארבעה,מרחק בעיטה מ"מסה",גיליתי רק עכשיו את גן העדן ,לזמן הקרוב לפחות.
מקום שחורט על דגלו את הסיסמא-Play with your food
"טאפס" היא גלידריה מיוחדת במינה שכולה על טהרת היוגורט, בעלת מראה שובב ועובדת על רעיון של שירות עצמי.

ב"טאפס" 21 סוגי גלידות יוגורט...
7 עמדות של גלידה שבכל אחת שני טעמים, הידית האמצעית מוזגת את שני הטעמים יחדיו.הגלידות מצוינות ומתגאות בכך שהם מ100 אחוז יוגורט,לא כמו רוב היוגורטיות בארץ שמכינות את הגלידות מאבקת יוגורט בתוספת מייצבים וחלב או שמנת.רוב הגלידות כאן גם מופחתות שומן או לא כוללות שומן בכלל,אך זה לא אומר שזו גלידה דיאטתית.
הגלידות בטעמי עוגיות,קפוצ'ינו,ריבת חלב,תות,עוגת גבינה ניו יורקית,מסטיק,רימונים,מנגו,פטל,שוקולד,וניל,טעם שנקרא קטיפה אדומה שזו גלידה של פירות יער ושוקולד לבן,יאמי, ולכאלו שרוצים להישאר סטנדרטים יש את הגלידת יוגורט הטבעית .

וכך זה עובד-בוחרים גביע בגודל הרצוי,מקטן וסולידי ועד גדול בגודל גיגית ומוזגים לבד איזה גלידה שרוצים,כמה שרוצים.אחרי בחירת הגלידה ניגשים לדילמה הבאה,מעל 50 תוספות שיכולות לעטר את הגלידה-מרשמלו,קורנפלקס מצופה שוקולד,קוקוס קלוי,סוכריות גומי,עוגיות לוטוס,עוגיות קרם שבורות,כדורי שוקולד קטנים,נשיקות מרנג,פקאן סיני,שערות חלב ועוד ועוד.חוץ מזה ישנם תוספות פירות מתחלפות של אננס,תות,פומלה,אפרסמון ועוד.כמובן  צריך גם לקשט בכמה רטבים של סילאן, רוטב שוקולד מריר או לבן,או אולי מייפל?

לטעימת התנסות דגמתי קודם כל גלידת מנטה טעימה,טעם שפחות אנשים נמשכים אליו אבל לא אני,לידו היה גלידת יוגורט פיסטוק מצוינת, ואז יצקתי לי את שני הטעמים יחדיו,שילוב טוב מאוד.
לאחר טעימה של כולם בחרתי בשילוב של תות,שוקולד,אפרסק ומנגו.
ניגשתי אחר כך להעמיס מכל טוב של התוספות ואז ניגשים למשקל.המחיר נקבע לפי משקל-10 אגורות ל-1 גרם.המשקל שלי עמד 220 גרם,כמות ענקית יחסית לגלידות יוגורט אחרות שאכלתי בהן עד היום,זה אומר 22 שקלים.
הצצה לאחרים שלקחו מנות צנועות יותר בגודל סביר שקלו 160 גרם,16 שקל,מחיר זול ומספק בהחלט.

שקד וגפן שהיו איתי גם כן גילו לעצמם את גן העדן שלהם ולאחר ששחררתי להם את הרצועות הם רצו למלא לעצמם פיילה של עונג,סיימו לאכול ואז ניגשו לאוטו לשכב עם כרס בחוץ,גמורים.מה אני אעשה,הבטחנו להם יום הפוך-קודם קינוח א"כ אוכל.











תגובות

‏מור אלאלוף אמר/ה…
אני אלך לשם עם אבי ללא ספק :))

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש